woensdag 4 februari 2009

ding 9

Hoe kijk ik er na 8 dingen gedaan te hebben nu tegenaan? De cursus verloopt tot nu toe nogal rommelig. Dit komt doordat ik middenin een verhuizing zat en dit leverde problemen op met onze telefoon- en internetaansluiting. Na 5 maanden zonder gezeten te hebben, hebben we nu tijdelijk een dongel gekregen van de kpn en kan ik eindelijk verder met de cursus. Ik hoop er nu ook sneller doorheen te gaan.
Het valt mij op dat ik de rss feeds, die mij nooit eerder opgevallen waren, nu opeens overal zie opduiken. Ik doe er zelf verder niet zoveel mee, maar het is handig om te weten waar mensen het over hebben. Hetzelfde geldt voor de flickrsites, met alle mogelijkheden om foto's te bekijken en te bewerken. Hier heb ik al vaak mensen over gehoord, maar zelf nooit de behoefte gehad om er op te kijken. Met deze cursus moest ik wel en zie wat flickr allemaal voor mogelijkheden biedt. Ik zal er zelf niet gauw foto's opzetten of opzoeken, omdat achter iedere foto een verhaal zit. Wat moet ik met foto's van personen die ik niet ken? Wel leuk om te zien wat er allemaal mogelijk is en misschien dat ik hier nog eens iets mee doe.

Geen opmerkingen: