donderdag 5 februari 2009

ding 12


Een hele onderneming om ook daadwerkelijk iets met wiki 23 dingen te doen. Eerst moest je je aanmelden en moest ik naar mijn g-mail om dit te bevestigen, voor ik zover was en alles doorhad, was ik al een half uur bezig. Gelukkig zag ik van iemand op een vraag van een cursusgenoot een duidelijke reactie staan over het toevoegen en opslaan en hierdoor is het gelukt. Bij mijn eerste favoriet over mijn favoriete sport, zeilen kon ik de letters alleen maar vet gedrukt krijgen, Nouja....dan maar zo, het lukte me niet anders. Ik had er nog een leuke foto willen bijvoegen, maar hier gaat weer zoveel tijd inzitten om uit te zoeken hoe dit moet, dat ik het alleen maar bij tekst gelaten heb en bij dit bericht de foto toevoeg omdat ik dit al vaker heb gedaan. De volgende favoriet heb ik voor verbouwen gekozen. Ik zag dit rechts in het rijtje staan en het sprak mij wel aan omdat we zelf al een half jaar met een huis aan het klussen zijn.
Na twee favorieten toegevoegd te hebben bedenk ik me, wat moet ik of een ander hiermee? Zal ik er nog eens opkijken? Ik denk het niet.

Geen opmerkingen: