donderdag 5 februari 2009

ding 14

Uiteraard al wel eerder van msn gehoord, maar er zelf nooit iets meegedaan. Als ik twintig jaar jonger was geweest had ik er waarschijlijk ook wel aan gedaan, want iedere jongere die ik ken hoor ik er over. Zelf geef ik toch de voorkeur aan andere manieren van communicatie. Hoewel... ik heb al weleens een vraag aan al@din gesteld en dat blijkt ook een manier van instant messaging te zijn, lees ik nu. Ik kreeg vrij snel een reactie dat de vraag binnengekomen was en dat ik binnen een paar dagen het antwoord zou krijgen. Ik was op zoek naar de artiest van een bepaald liedje en wist de titel niet, maar wel een aantal zinnen uit dat liedje. Uiteindelijk hebben ze de vraag doorgestuurd omdat ze het antwoord niet wisten en hier kreeg je ook bericht van. Dus ik heb wel goede ervaringen met al@din.
Ik heb het nu via mijn g-mail en 23 dingen geprobeerd, maar er was niemand online.

Geen opmerkingen: