dinsdag 17 februari 2009

ding 20



Ding 20 is leuk om te doen. Ik kende last.fm nog niet, maar had er al wel het een en ander over gehoord van collega's die hier al mee bezig waren geweest en enthousiast erover waren, dus ik verheugde me erop om met ding 20 aan de gang te gaan. Ik heb een persoonlijke account aangemaakt en als je je favoriete nummers of artiesten opgeeft komen ook andere artiesten tevoorschijn waar ik zelf niet zogauw zou opkomen. Dat is heel leuk omdat je nu muziek hoort die je anders nooit zou horen. Ik denk dat dit één van de weinige dingen is waar ik ook na de cursus nog eens iets mee zal doen.
Ik denk dat dit ook een leuke site is voor bibliotheekleden, waardoor ze muziekadviezen krijgen en nieuwe ideeën opdoen voor het lenen van cd's of muziekdvd's. Hoewel het ook averechts kan werken doordat mensen nu alles via de computer gaan downloaden en daardoor niets meer gaan lenen.

1 opmerking:

Marianne EoW zei

Hoi. Ik zie dat je met flinke vaart naar het einde gaat. Heel goed! Leuk dat je last.fm leuk vindt. Deze bron gaan we binnenkort in onze eigen Aquabrowser inbouwen. Een leuke uitbreiding dus!