dinsdag 10 februari 2009

ding 16

You Tube kende ik al van muziekfilmpjes kijken. Leuk om weer allerlei oude opnames uit vroegere tijden te zien of juist van recente optredens. Soms staan er wel erg veel op als je een bepaalde artiest of titel aanklikt, dat het soms moeilijk is om de juiste tevoorschijn te halen. Ik las dan ook in wikipedia dat er dagelijks zo'n 65.000 filmpjes bijkomen..... dat is heel wat. Ik gebruik het voornamelijk voor muziek en wist eigenlijk niet dat er ook allerlei andersoortige filmpjes te zien zijn. Ik denk dat de bibliotheek het kan gebruiken als promotie van een aktiviteit. Door dit op de website te plaatsen kun je de klanten warm krijgen, want een filmpje spreekt toch altijd meer aan dan alleen tekst of enkele foto's. Ik ben een hele tijd bezig geweest om een filmpje bij deze blog toe te voegen maar tot nu toe is het me niet gelukt. De computer geeft steeds een foutmelding aan, het lijkt wel of er een blokkade op zit, misschien dat ik het later nog eens probeer.......

1 opmerking:

ivo zei

Probeer je het nog eens om een fimpje in te voegen?