zaterdag 14 februari 2009

ding 18




Op zich was de informatie bij ding 18 wel duidelijk, alleen toen ik op de link van Koninklijke Bibliotheek catalogus van LibaryThing door Rob Coers wilde klikken, gaf deze een melding dat de site niet meer bestaat. Dit vond ik wel vreemd, maarja... Ik moest even diep nadenken welke boeken er in mijn kast staan, want ik kan er nu niet goed bij omdat alles nog in verhuisdozen zit, maar een aantal boeken die ik heb gelezen blijven altijd wel hangen. Ik had eerst niet door dat je op koninklijke bibliotheek moest klikken, waardoor mijn titels niet tevoorschijn kwamen, maar nadat ik dit wel had gedaan lukte het wel.
Ik heb een lijstje gemaakt waarvan sommige boeken met heel veel anderen worden gedeeld, maar ook een aantal helemaal niet. Leuk om te zien hoe populair je boeken zijn.

Geen opmerkingen: