woensdag 18 februari 2009

ding 22

Na alle artikelen aangeklikt te hebben heb ik alleen de laatste van bibliotheek.20.ning.com gelezen, omdat deze in het nederlands is. Ik heb even geen zin meer in die grote stukken engelse tekst. In de eerste instantie is het allemaal erg onoverzichtelijk en komt er erg veel informatie op je af als je deze site bekijkt, waardoor ik niet goed wist waar te beginnen en heb toen zomaar wat aangeklikt. Ik heb een aantal dingen bekeken, waaronder bij biblioblogs stond een artikel over het 24e ding. Ik schrok al, want blijft het dan niet bij deze 23 dingen? Toch was het interessant om te lezen en zie je dar er nog volop dingen in ontwikkeling zijn. Ook gekekeken bij goudklompjes en jeugdbibliotheek, maar ik vind het wat veel allemaal. Heb me aangemeld met de account van 23 dingen en nog wat dingen uitgeprobeerd. De site doet me een beetje denken aan hotmail, als ik me daar afmeld krijg ik ook zo'n drukke pagina die ik altijd gauw wegklik.

Geen opmerkingen: